Gözün aydın canım. Bende 37+1’deyim inanılmaz ağrılı bir hamilelik geçiriyorum başından beri son zamanlarda tabi dahada arttı:/ Ve normal doğum istiyorum ama çok da korkuyorum. Normalde acıya bende asla dayanıklı biri değilim adet sancısında bile kendimi yerden yere atardım buna nasıl dayanıcam bilmiyorum ama aynı zamanda o duyguyu hissetmekte istiyorum. Afff.. Rabbim herkesin yardımcısı olsun bir avazda kolayca doğuralım inşallah🤲