Umarım yazacaklarım bir vesile ile normal doğum yapacaklara motive olur . Öncelikle benim canım çok tatlıdır . O yüzden de normal doğum yapayım bikaç saat sancı çeker en azından hemen toparlanırım dedim . Çünkü sezeryandan daha çok korkuyordum .
19 nisan tarihinde minik minik sancılarım olmaya başladı . Ben de durdum saat tutmaya başladım . O gün de doktor randevum vardı neyse ki . Doktor randevusuna gidene kadar sancılar hafiften vuruyor ve 28 dakikada bire düşmüştü . Ama nstde kayda değer sancı yoktu . Açıklığım bir parmak kadardı ama açıklık kontrolünde nişanım geldi . Doktor burası ilçe sana sevk yazıyorum bu akşam ya da en geç sabaha doğurursun dedi . Neyse aldık biz sevk kağıdını eve geçtik .
Ben tabi dakika tutuyorum 15 dakikaya düştü ama sancı dediğim sancı meğer o sancı değilmiş😅 . Biz hastaneye geldik o sıra 4 dakikaya düştü gelene kadar . Acilden giriş yaptım nstde sancım gözükmedi . Açıklık hala 1 cm . Hemşireler sen çok iyisin eğer doğum sancısı olsaydı yerlerde kıvranman lazımdı dediler ( bunda haklılarmış😅) neyse acını dindirecek 3 serum takacağız dediler . Tamam dedim ama hastane de eve 1 saat uzaklıkta . Eşime diyorum doğum sancısı bu değilse ne diye … sonradan öğrendim 🥹 ..
serum bitti , uzun yola gideceksin son kontrol yapayım dendi . Nstde bir tane 60 olan sancım çıktı . Onun için açıklığa tekrar baktı . Bu sefer açıklık 2,5 cm. Hemen yatışım yapıldı . Sancı odasına annemi aldılar ben hafif hafif sancı çekiyorum iyiyim tabi . Olmuş saat akşamın 10u . Saat 12de gerçek sancılarım bir tuttu .. sabah altıya kadar 6 cm anca oldum . Ama hastane inliyor çığlıklarımdan . Eşim doğumhanenin önünde bebeğe bileniyor 😅 sancı onun suçu diye 😅 saat 6dan 8e kadar ölüm gibi bir şey yaşadım .. Şuan tarifi yok ama kemiklerim kırılıyor gibi . Saçımı başımı yoluyordum , ağzıma yastık tıkayıp çığlıklar attım . Yürüsem de pilates topuna da otursam fayda etmedi . Saat oldu sekiz ben yalvarıyorum nolur bana bakın , beni doğuma alın diye . Hissediyorum çünkü artık geliyor . Ve o 3 dakikada bir vuran sancı artık hiç gitmemeye başladı . Ağlıyorum bağırıyorum ama neymiş vardiya değişim saati . Saat oldu 8:30 ebe geldi şiş gibi bişeyle suyumu patlattı , sonrası çok hızlı ilerledi . Ben sancıdan dolayı çıkarın şunu içimden diye bağırıyordum . Neyse ki ıkınma zamanım gelmiş . 4 ıkınmada 8:57 de doğdu güneşim . Sonrası da dikiş cart curtla geçti . Şuan yanımda yatıyor Umayım . Yoğun bakımdayız yarın son günümüz taburcu olacağız inşallah . Enfeksiyon vardı temizlendi beş güne tamamlıyoruz .
26 saat gök gürültülü yağışlı geçti ama güneşim doğunca tüm renklerim anlam kazandı . Yine olsa yine normal doğum isterim …
Uzun oldu kusura bakmayın🙏🏻