minik-anne2323 ben de 20+6 şu zamana kadar iştahla yediğim bir şey olmadı. Kızımda da canım bir şey çekmezdi yerdim ama bu sefer zorlayarak yiyorum. Etten tiksindim zaten göresim hayal edesim gelmiyor. yediğiniz şeylerin bebeğe kilo aldıran tarzda olmasına dikkat edin yeterli 30 haftaya kadar sıkıntı yaşamayız heralde ama sonrasında böyle devam ederse problem olabilir gelişim konusunda. İnşallah iştahımız açılır