Omernur benimde o sekilde genelde aşağıda hissediyorum tekmeleri son kontrolümde doktora sebebini sordum herhangi bir sknti olmadığını bebeğimin başının yukarda ayaklarının aşağıda olduğunu bu sebepten daha çok aşağıda hissettiğimi söyledi sizinde öyle olabilir😊