Bsra_1998 ilk tedavi ise ilerleyen zamanlarda daha güzel sonuçlar alabilirsin ben 2 kere çatlatıcı oldum sonuç negatif çıkıyordu rahim filimi çektirdim hiç bir sıkıntı yok dedi doktorum sonra 2 kere aşılama oldum onlarda negatif çıktı en son ilk tüp bebek denemesi pozitif çıktı bende polikistik kistim vardı birde pcos vardı