Kızlar iyi akşamlar bu ay femera ve catlatma iğnesi kullandım iğnenin 11.günü test yaptım negatif çıktı doktorum kaset teste yansıması için çok erken olduğunu söyledi 1mayista kan vermemi söyledi sizce pozitife dönme ihtimali varmi belirti olarak sırt ağrısı ve sık idrara çıkma var göğüslerde falan bir değişiklik yok pkos var bende adetim düzensiz son adetin 20 mart 🫶🫶