10 haftalık hamileyim ben de ve 6. Hafta başladı bulantılarım hala devam ediyor maalesef :( Prilam onzyd gibi ilaçlar verdi doktorum onlarla idare etmeye çalışıyorum . Fakat yine yiyebildiğim bir şey yok kusma azaltıyor. Gerçekten çok zor . Allah yardım etsin bu sıkıntıyı çeken bilir 😞