guzelanne01_ Virgohome canım geç döllenme olmuş seninde ozaman Benim geç döllenme olmuştu ilk giriş kaydında doktorum adet tarihimi değiştirdi 27 eylüldü 6 ekim yapmıştı 12 haftasında haftasını tamamladı şuan 30 haftalığım ama ilk e-nabıza girilen kayıt duruyor
himne_ Hallerimvarbenim evet canım sağlık ocağına bildirdim ama henüz kalp atışı duyulmadı onu haber ver demişlerdi
Hallerimvarbenim tostperisi Evet canım e nabıza aile hekimin giriyor raporu 32. Haftanı doldurduğun da al 32+0da yani
himne_ Virgohome işte bende o yok az önce görsel attım canım heralde sağlık ocağı gebelik girişi yapmadı bana daha
Virgohome himne_ aaa doğru onlar açıyor gebelik girişini unutmuşum kız banada açtılarda öyle gördüm bende
AdinsMom Virgohome aslında 33ü bitirip 34ün içine giriyosun o yüzden 34 haftalıksın bende de 37 gösteriyo 36+2yim bugün sağlık ocağı da 37 dedi kendi doktorum da öyle 1 hafta ileriden söylüyor
Virgohome AdinsMom teki yuvarlıyor teki direk haftayı söylüyor demekki neyse ben güneşe e nabızda göre hareket ederim artık
Mhtpflz Virgohome benimde öyle e nabız 1 hafta sonrasını gösteriyor aslında doğru olan son adet tarihine göre