Virgohome Kızlar hangisi gerçek günü gününe yazdım ama anlayamadım e nabızda 34. Haftaya girmişim happy momda 33 hafta gösteriyor e havuzdaki doktorun yazdığı ama doktor ne yazdıysa aynısı happy moma ben yazdım kafam karışıyor ya
guzelanne01_ Virgohome canım geç döllenme olmuş seninde ozaman Benim geç döllenme olmuştu ilk giriş kaydında doktorum adet tarihimi değiştirdi 27 eylüldü 6 ekim yapmıştı 12 haftasında haftasını tamamladı şuan 30 haftalığım ama ilk e-nabıza girilen kayıt duruyor
Esayser mercan88 E nabıza girince Asistan kısmı var hastalıklarım vs. diyor gebelik gözüküyor zaten tıklayın haftanızı ve kalan haftanızı söylüyor
Virgohome mercan88 asistan gibi bişey var orda gebelikle alakalı yer var hastalıklarımı ne öyle bişey
elifcicek_07 32+6 da sizin 33 haftanız bitti aslında şimdi de o yüzden e nabız 34 diyor + ları saymıyor happy mom artıları da saydığı için direk 34 yazmıyor. Biraz düşünürseniz anlarsınız aslında
Virgohome elifcicek_07 kız 1 hafta oynama var olduğu için şaşırdım hangisi gerçek diye e havuzdaki doğru galiba
Virgohome Esayser evet kalan hafta gün satışı happy montla aynı ama biri 33 biri 34 1 hafta oynama var resmen
Mzzz Virgohome hayır 1 hafta yok arasinda happy momda sana direk hafta vermiyor ki sadece sayıyor e nabızda hafta olarak veriyor ikiside doğru yani happy momda 33+2 yazıyor mesela bu doğru e nabızda 34 olarak yazıyor orası sadece hafta veriyor buda doğru 33 bitmiş 34den gün alıyorsun demek aslında çok basit 🙏
Hallerimvarbenim himne_ Akıllı asistan kısmına gir canım orda sağ tarafta yeşil küçük kutucuklar var en altta ki
Virgohome himne_ e nabızda girip alt tarafa doğru akıllı asistan var oraya girip tekrar sağ tarafta bebek figürü gözüküyor ona basın haftanızı gününüzü yazıyor orda hepsi var bi deneyin
himne_ Hallerimvarbenim şimdi girdim ama gebelikle işgili bişey yazmıyor oksijen adım tansiyon falan gibi şeyler yazıyor gebelik yok
tostperisi E nabızda yazan sağlık ocağının yaptığı girişler sanırım çünkü kadın doğum doktorum regli tarihimi değiştirmişti benim doktora göre 28+5 Sağlık ocağı gebelik izlemine göre 31 hafta görünüyor acaba çalışabilir raporunu hangisine göre almamız gerekir?
Hallerimvarbenim tostperisi Evet canım e nabıza aile hekimin giriyor raporu 32. Haftanı doldurduğun da al 32+0da yani