12+2 yiz. Bugün kontrolüm vardı
Doktor çıkıntı gördüğünü ama net erkek demek için çok erken olduğunu söyledi. İki kere gösterdi ama net erkek şu demem dedi 16 17. Haftada netleşir dedi. Sanırım emin olmak istedi bilemiyorum. Çıkıntı görüp sonradan kız olan yada çıkıntı görüp erkek olan oldu mu??