Prensesannesi96 Eliffervam benimde 3000 kusurdu görünmemişti hatta görünmeyip kan vermiştim kan değerin gayet güzel hiç korkma iki hafta sonra git direk kalp atışı duyarsın çok stres yapma devamı kendiliğinden gelecek saten merak etme ☺️☺️ dua et hepsi Allah’a emanet
Prensesannesi96 Sinemis567448 artışın çok güzel canım neden bu kadar üst üste istiyor ki doktor daha vermene gerek yok bence 2 haftaya kalp atışı duyulur artışın güzel daha vermene gerek yok öyle insan daha cok strese giriyor ama ilerleme cok güzel .. 🥰
Sinemis567448 Prensesannesi96 bilmiyorum canım yarında vereceğim sanırım kese için istiyor ctesi gidicem ama keze gözükürmü bilmiyorum
Prensesannesi96 Sinemis567448 hiç acele etme bekle o stresi yaşamaktansa direk kalp ayısı duy daha iyi kanda bu kadar çok alması çok mantıksız Seyir gayet güzel gidiyor çünkü . İlkte bende öyleydim 2. De kan verdim bir kere 15 gün sonra gittim direk kalp ayısı duydum geç döllenme olmuştu erkende gitsem duyamayacaktık boşuna strese girecektim :)
Bedriyemelek Bende 4+5 oldum bugün pazartesi sonucum 2452 çıkmıştı kese görünmedi ama hafta çarşamba tekrar gidicem kan vermene daha gerek yok dedi çarşamba geç Keseyi görürüz. Belki kalp atışınızda duyabiliriz dedi doktor