Ben dün kan verdim adetim 10gun geçti bugün 11gunim beta hcg 2605 çıktı doktor gittim bigun utroson baktı bana tekrar kan vermemi istedi beta hcg 3020 olmuş utrosonda varmı dedimde şüpheli dedi 2bucuk santim dedi ama yarın tekrar gel dedi kafamda sorular acaba iyimi sizce