Anneolmak188 yok canım. Ben kontrollere gidiyordum zaten. Son haftamda 2 günde 1 cahırıdlar nst baglandım sürekli ama sancı hşö cıkmadı hep 20 lerdeydi. 41. Hafta su gün gel atısının yapıcaz herşeyi ini al evrak canta VS dediler. Sonra gittim acil kısma. Bugün yatısım yapılacaktı 41. Hafta yım dedim zaten ismim yazıyormuş. Hemen muayene ettiler evrakları hazırladılar dosyamı elime verip acil kısımda bekle dediler. Yatagın boşalması lazım ki yatıs yapılsın. Ben sabah 9 da gitmiştim bütün işlemler 1 saat sürdü akşam 5 gibi odaya cıktım. Oda sürekli bosaldı ama benden acil olanlar vardı onlara yatıs verildi bana en son dediler hadi gidiyoruz diye 🤭🤣 çünkü hiiiiiiiiiç bişeyim yoktu benim.
0 acıklık 0 sancı 0 agrı normal geziyorum hasta içinde 🤭