Anneolmak188 Kızlar ya 40. Haftaya gircem yarın normalde özel takipliydim ama kalp rahatsızlığımdan çam sakurada doğum yapmak istiyorum 40. Haftamdan sonra açılma sancı hiç bişey yok gitsem devlete doğurtmazlarmı ?
hayalperest2310 Anneolmak188 40+5 le suyumun gelmesiyle doğumumu başlattılar canım ama bekletirler büyük ihtimalle
hunilimom Anneolmak188 ben baştan beri devlet takipliydim iki kızımda da büyük de 41. Haftada suyum gelince suniyle doğumum oldu ikincide 39+6 da doğurdum
hayalperest2310 Anneolmak188 son hafta bende çok şişmiştim canım sancım açılmam yoktu suyumun gelmesiyle hastaheneye gittim suni verilerek doğumum oldu
Anneolmak188 hayalperest2310 görmüştüm senin postunu kuzum ya hatırlıyorum da nebiliyim ya kaç Kilo doğdu
hayalperest2310 Anneolmak188 muayene olmuştum o gün eve geldim birkaç saat sonra nişanım gelmişti akşama da suyum geldi
hayalperest2310 Anneolmak188 bekle canım sancını o zaman bebeğin kanaldaysa çubuk tarçın kaynat iç bol bol yürüyüş sguat plates yap Rabbim kolay bir doğum nasip etsin inşallah 🤲
Gulnar_95 @“hayalperest2310” Suni çok zormu? Oğlumda kendi sancimla doğurdum 10 saatde ama simdi 40 ı geciyor sanci filan yok napicam bilmiyorum
hayalperest2310 Gulnar_95 kolay diyemem çok zor birde sıklığı yoğun nefes aldırtmıyor ben 28 saat çektim Rabbim kimseye yaşatmasın
Karbeyazi25 Anneolmak188 cam sakuradan çok şikayet gördüm burda farklı hastane tercih et istersen devlette dogurmazlar ben ilk gebeligimde doğum zamanı yakın hastaneme gittim ilgilenmedi azarladı imza atıp çıkmak zorunda kaldım
Anneolmak188 Karbeyazi25 çevremde 2 kere doğum yapan falan var bende memnunum 4-5 kere acilinden girdim