gzl_2320 sancınız yok ki neyden endişeleniyosunuz onu anlamadım? Karın kasılmalarının olması bebeğin karnınızı şekilden sokması biraz acı verici oluyor sizde de oluyor mu? Ama iyi bir şey bu. Ben 38. Haftamdayım bebeğim kanala girmedi henüz ama 2 cm açılmam var bebeğim karnımı bir tarafa doğru geriyor bir o yana bir bu yana. Bu iyi bişey. Bir de sancınız da çıkmamış hiç. Benim adet sancısı gibi sancılarım da var 35 ten beri ara ara. Ama nst de 40 50 çıkıyor en fazla fazlası denk gelmedi