Merhaba anneler
En son arefe günü kontrolüm vardı doktorum nst sonucuna normal dedi (en son nst sonucunu ekledim) günde 7-8-9 kez bebek toplanıyodu o zaman sorun yok demişti. 2 gündür toplanmalar sıklaştı bugün sabahtan beri 14. Oldu. Bazen 3ü 4ü peş peşe oluyor 5 dk falan aralıklarla, uzun da sürmüyor 1 dk ya da 35 saniye kadar. Ama sancı falan yok sadece rahatsızlık hissi oluyor toplandığını anlıyorum bakıyorum göbeğimin şekli biraz değişmiş. 37+0 da çatı muayenesine gel demişti ama şimdiden gitsem mi bilemedim başka ağrım sızım da yok sadece vajinal ağrım oluyor doktorum da buna normal demişti
