nhrbsr ayy ben de iki saatlik mesafede oturuyorum bilgim olmadığı için post açıp öyle Orkun hocadan randevu alıp gitmiştim. Ceyda hocanın da iyi olduğunu söylediler o da güzel ilgilenir bence 😊 ben takipli hasta değildim sadece Detaylı ultrason için kendi doktorum da Orkun beyi önermişti adını unutmuştum buradan bilgisi olan annelerimiz yönlendirmişti.