Aynı akıntı bende de var. Hastanede yatıyorum taş ve enfeksiyon sebepli antibiyotik veriyorlar dün peçeteye silince dediğiniz gibi sarı içi benek benek akıntım oldu resmini çektim ama doktora gösteremedim tekrar açıklık için bakarlar zaten ağrım var diye. Demek ki buda enfeksiyondan