guzelanne01_ Nurtsn6 tabiki özel oda alırsanız kalıyor sordum çünkü eşim kızım annem kuzenimde kalacaklar benimle Allahım izin verirse özel odada 114 tlydi tabi ssk sı olanlar için geçerli bu ,Özel oda istemezsen ücretsiz erkek kalamıyor
guzelanne01_ Nurtsn6 ama arkadaşada dediğim gibi şuan depremden dolayı herşey tepetaklak Hastanenin profosorü bile net bilgi veremiyor çünkü bakanlıktan onlar ne derse onu yapbiliyorlar😢🤷🏻♀️
Nurtsn6 guzelanne01_ hakkımızda hayırlısı bakalım randevu sistemi 1 mayısda acılıomuş 8 mayısda bütün proflar baslıcakmış daha net bilgiler alırız
guzelanne01_ Nurtsn6 Doktorumda 15 mayıs dedi bayramdan 2 gün önce gittim abdullah hocaya belli değil ama 15 mayıs deniliyor dedi hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥹
guzelanne01_ Nurtsn6 deprem öncesi sorduğumda vardı arkadaşımda kaldı 114 tlydi ama şuan deprem dediğim gibi daha önceki yazdıklarımdan sonra depremden sonra herşey değişti Mayısın 15 den sonra faaliyete girerse tıp doktorun dediği gibi yine özel oda olur
guzelanne01_ Nurtsn6 bütün tıp hastanelerinde var bu özel oda sadece ücretli ssklılara 114 tl her ilin fiyatıda değişir
Gebeanne45 Nurtsn6 guzelanne01_ özel oda şansına diye bişey olur mu yaa şu randevu sistemi açılsın bir soralım doktorlara ben bugün kadın hastanesine gittim muayeneye tıpta açılsın özel muayene oraya da gitmeyi düşünüyorum bakalım ne dicekler siz benden önce giderseniz sorunca buraya yazın kızlar ya şimdi özel oda şansına boşsa e biz doğumu da özel istersek oda mı şansımıza olacak iyice kafa gitti bende o değil haftam yaklaştı ve ben hala nerde doğuracağıma karar veremedim 😞
guzelanne01_ Nurtsn6 muhasebeye sordum ben muhasebede aşağıda Ben ücretli gidiyordum zaten her muayanede 220 tl veriyordum Siz gittinizmi tıpa kim dedi yokmuş diye
Nurtsn6 guzelanne01_ teyzem muhasebeye sormusda 2-3 tane özel oda varmış boşsa o gün alınıyormuşsun özel odaya.o yuzden size sordum
Nurtsn6 guzelanne01_ 1 mayısda randevu sistemi acılıomus 8 mayısda muayene baslicaklarmış alev özer hoca paylaşım yapmış
guzelanne01_ Nurtsn6 şuan böyle olabilir depremden sonra herşey değişti bir çok alanı zarar gördü deprem öncesi böyle bişey yoktu
guzelanne01_ Nurtsn6 bence yanlış bilgi yada yanlış sormuş ben bizzat sordum bilemiyorum yengenize niye öyle dediler
Nurtsn6 Gebeanne45 sezaryensen mantıken doktor gün verir fakat özel hastaneler gibi bütün odalar özel değil bi kac oda özel oluyormus anlatmak istediğim o yani
Nurtsn6 Gebeanne45 bütün odalar özel olmadığına göre sonucda yarı devlet bi kac oda özeldir.bütün odalar özel olsa arastırma değil özel hastane olmuş olur.
Nurtsn6 Gebeanne45 bu arada 8-9 mayısa randevu bulursam insallah benim bebek 37. Haftada oluo günüm cok yaklastı nerde doğum yapcam kafam allak bullak bu özel odada sorun yasarsambüyük skntı cunku 6 yasındaki kızım ve eşim kalacak yanımda
Nurtsn6 Gebeanne45 takiplidoktorun diyelimki abdullah hoca o zaten gün verir özel olarak doğumunu o yaptırır onda skntı yok ben oda işine takıldım insallah hem doktora hem muhasebeye durumu anlatıp bu sorunu cozmem lazım zaten gün saat verilio sezaryene
Gebeanne45 Nurtsn6 neredeyse aynıyız bende 35 haftalık olurum o tarihlerde o değil benim ki daha ilk doğum normal mi olacak nasıl olacak onu da bilmiyorum ki