Gebeanne45 maraşta bütün hastanelere gittim canım pirpirikliyim araştırmadanda kendim ikna olmam Özeller hem çok pahalı hemde paranla rezil oluyorsun misali,Kadın doğum berbat hem pis hem kalabalık ilgi 0,Markasi övünülüyor özel olarak ama ben sevemedim Kısacası tıp kadın doğumda maraşta en iyisi hiç beklemezdim hatta bu kadar beğenip memnun kalacağımı hem fiyat olarak uygun hemde İlgi bilgi araştırma çok iyi ,Bütün tahlilleler ücretsiz ve derinlemesine araştırılıyor bu çok iyi Hocanın girmesini istersen gayet uygun fiyatlı ücreti İstemezsen ücretsiz Odalar 2 ve üstü oluyor özel oda istersen 114 tl buda çok iyi benim için Ama bunlar deprem öncesi net bizzat sorduğum bilgilerdi hastaneye deprem sonrası ne olur bilmem şuan herşey ücretsiz zaten Doğuma hoca girermi girmezmi belli değil belli olmasada Abdullah hoca çok iyi yetiştirmiş bence