Teslimenursevil ben özel bir çekim merkezinde yaptırmıştım iki kez ikisi de narkozsuzdu zaten 5dk da olup bitti en fazla adet ağrısına benzer ağrı oluyormuş bende o bile olmadı kendinizi ne kadar kasarsanız o kadar ağrınız olur bence anestezi gerekli değil o kadarcık şey için