Teslimenursevil evet. Ben tıp fakültesinde çekildim cevremde herkes çok acılı bir işlem anestezisiz yapamazsın sakın anestezisiz yaptırma falan dedi ama özeller de pahalıydı dedim anestezisiz yaptircam en fazla ne kadar aciyabilir ki dedim. Çok şükür öyle korkuttuklari gibi bir acı çekmedim adet sancisinin üstünde bir acıydı saniyelik geçti o da. Sonrasında lekelenms kanama olmadı sadece işlem bitince kalkınca peçeteye leke geldi o kadar. Gün boyu da ağrım olmadi. Hafif bı yapışıklık vardı o açıldı işlemde. Benim doktorum özel hastanede kendisi de anestezisiz önerdi bana çünkü anestezi aliyorsin ama etkisi geçince sonradan çekiyorsun acısını dedi ama onların aletleri gelişmiş olduğu için acı vermiyor fazla ama ben maddi açıdan sıkıntılı olduğumuz için devlette ucretsiz çektirdim. Bir arkadaşım da mesela kist vardı anestezili çektirdi anestezi etkisi geçtikten sonra çok fena ağrı çekti 🤷🏻♀️