Araseymen09 Nunuuh rica ederim canimm oyle deneyin normal hali çekilmiyor gerçekten afiyet olsun inşallah şimdiden
Araseymen09 Kirmizibalik1 canim bana doktor kan sonuçları aldi demir iyi dedi peynir ve yogurt bol bol ye bende koy peyniri yiyorum ve hazir market yogurdu yiyorum yogurtdu sade mi yiyorsunuz yoksa meyve falan katki yapiyor musunuz
Kirmizibalik1 Araseymen09 koy peyniri hemde ♥️ bana doktor ne yiyosan nasil besleniyosan devam et super gorunuyorsun demisti, esimle birbirimize bakisimizi gormeliydin agdhagd o sıralar trabzon cokelek peyniri var bir tek onu yiyordum ekmek cay peynir😁 Ben yogurdu nane katiyorum icine bolca cok az zeytinyag ekleyip yiyorum , yemeklerle boyle.. Normalde de varsa meyve atiyorum bazen recel atiyorum dun pekmezle denedim mesela iste ne bilim bazen ayran yapiyorum
Araseymen09 Kirmizibalik1 yaaa ben biraz kilolu olduğum için ekmek cok yemiyorum cay peynir cok iyi gidiyor bende oyle yiyorum bende cacik naneli yogurt ayran yapiyorum bundan sonra daha cok peynire devam diyim kac haftaliksiniz
Kirmizibalik1 Araseymen09 bide kasar peyniri yiyin,tahinpekmez karisiminiz da dursun kenarda hep. Ben boyle yiyorum ya bilmiyorum iste balik et ben sevmiyorum nadirdir yedigim. 30haftaya girdik bugun :) sen kac haftaliksin cinim
Araseymen09 Kirmizibalik1 canim kasar peynir hergün yiyorum tost sade domates sos yaparım ustune dökerim tahin pekmez de yiyorum ama çok zorlaniyorum midem bulanıyor bende et cok sevmiyorum balik hiç sevmem su an 22+4 olmusuz canim cinsiyetti nedir
Kirmizibalik1 Araseymen09 Oyy masallah zaman cok hizli geçiyor hamileyken, tadini cikart bak💕 eti de ben patates puresiyle susleyip yiyorum veya iste kofte seklinde.. mideni zorlayan seyi yeme bi muddet ara ver tekrar dene bence.. benim sorunum da kahve icmem cok iciyorum su icmiyorum bu sebepten.. ama hamile kaldigimi ogrendigim gunun ertesi gunu sigarayi biraktim ben, bir paket iciyordum gunde. Simdi bi kahveyle avutuyorum kendimi onuda birakirim ins azalttim gerci.. benim oglusum oluyor , seninnn
Araseymen09 Kirmizibalik1 Tadını bol bol cikartiyorum canim zaten 2 gebeliğim oglumla heycanla kardeşini bekliyoruz bende bundan sonra şekilli falan yapım bakalim canim bende yararli diye zorluyorum az yesemde bebege gitsin canim ilk bebegimde cok su iciyordum bu bebegimde içemiyorum agir geliyor Allahtan sigara kahve cay aliskanligim yok cay kahve içmesem icmem yani o konuda rahatim ama gunde 1 fincan kahve içebilirsin zaten benim oglum olacak inşallah
Nunuuh Kirmizibalik1 Benim süd peynir yogurt hep organik.Kayinvalidem sagolsun her hafta benim için gidib köyden getiriyor.Yumurtada organik amma tuketemiyorum🥺 Çok teşekkür ederim ❤️
Nunuuh Nurosss Ben onceler daha iyiydim son 1-2 haftadir bir qarip oldum acikiyorum amma yumurta gorunce sanki acligim gidiyo😂Doktora gidicem 2 si bir sorun olmazsa yememeyi davam etdiricem kilosu falan az olursa mecburen tavsiyelere uygun yemeye calisicam
busragil Nunuuh vegan insanlar hiç yemiyor, yumurta yemiyorum diye takma kafana çok, ben de 4 gündür yemedim çok hoşlanmam😃 yumurta yemedik diye bebek eksik kalmaz yani. Ceviz, peynir, et, süt, yeşil sebzeler falan yiyorsan tamam işte
Sevdaistanbul Nunuuh ben yumurtanın her çeşitini yerdim hatta hergün mutlaka 2 tane yerdim. Hamileliğimde hem kokusundan midem bulandı hem de alerji yaptı. Sivrisinek ısırığı büyüklüğünde kırmızı leke çıkıyor yediğim zaman. Ayrıca 5. Katta oturuyorum aşağıdaki pastaneden yumurta kokusu alıyorum ve direk kusuyorum. O kadar hassasiyet oluştu.