Sila66 Syma_07 😂😂 onları halletım bakalım zaten alısverıs merkezı arabayla 4 dk hayırlı gelsınler canııııım🌸🤍🤍
Sila66 Syma_07 e bebekten aldım ben onu canım trendyoldan alsaydım otri bebegı alıcaktım sepette duruyordu magzaya gırmısken almıstım🤍🌸
Sila66 Syma_07 valla otrı bebe de guzel asko tavsıye edılıyor ben magzadayken aldım😂😂 trendyolda olanı al ben elektırıklı de alabılırım dogsun da 😂🤍
Syma_07 Sila66 tamam aşkım bende bunu alıyım attığın taragida almamıştım onu alıyım deterjan yumasatici sipariş verdim göğüs ucu kremide tamam bu ay bunları aldım 😂😂
Syma_07 Sila66 banyo setinide aldım bak bu ay onu unuttum 😂😂 yavaş yavaş tamamlanıyor işte ya odasını halletseydim rahat bı nefes alacaktım😂
Syma_07 Sila66 biberon wee babynin aldım ama lansinohun yavaş akışlı olanindanda alsammi sence lazım olurmu kararsızım
Sila66 Syma_07 ben we baby manul aldım suan dogmadan cok gelıyor dogumdan sonra da gelır sanırım elektırıklıye suan o kadar vermek ıstemedım lazım olmazsa dıye eger lazım olursa hastane yanındakı ezcane bulunduruyor aldırırım 😂🤍🤍
Sila66 Syma_07 bıberon zaten we baby’ sut sagma pomasından cıkıyor ona takıyorsun sagıyorsun dıger bıberonlara nasıl olur denemedım denıycem az sonra 😂😂