Sila66 Syma_07 elbıse gozume az gelıyor cok da almak ıstemıyorum doktor uzun boylu dedı 😂 kırkı cıkana kadar yenın dogan gıyer sonra bı gıderım e bebege yuklenırım butun kıyafetlerı hem anlarım o zaman 😂😂
Syma_07 Sila66 elbise sorun değil ya alirsinda bakım urunleri Felan önemli ben çok almadım kiyafet annem aliyo 3 aylıkken felanda beşik yapacam çok gelir 😂
Sila66 Syma_07 😂😂 onları halletım bakalım zaten alısverıs merkezı arabayla 4 dk hayırlı gelsınler canııııım🌸🤍🤍