Mnsr Rabbim cümlemizden razı olsun inşallah ben hep kendi kendimi korkuturdum annemle ablam içimi ferahlatırlardı bende elimden geldiğince bu forumda ve çevremde korkan stres olan kim varsa içini ferahlatmaya çalışıyorum çünkü normal doğum çok güzel çok farklı bir tecrübeymiş bunu yaşadıktan sonra anladım😊