Merhaba hanımlar 40+3 olduk bebek 4 kilo 2 gün sonra kontrole gidicem sancım dün vardi bugün hala yok acilmada yok nisan yok moralim çok bozuk doktor suni sanci vercez dedi çok korkuyorum ilk doğumum ayrica ne yapicam bilmiyorum aşırı stresim sürekli aglayasim geliyor 🥺