Kızlar selam 👋 30+4 hamileyim. 13kg aldım ,1haftada 2 kg aldığım oluyor. Sağlıklı besleniyorum,7den sonra bişey yemem. Ama devamlı kilo alıyorum. Gebelik şekeri vs çıkmadı.49,5ile hamile kaldım suan 63um. Bu gidişle 70i geçeceğim gibi… Sizler 30dan sonra,doğuma kadar kaç kg aldınız ?