2Mom2 ilk eğitimde kadın üreme sistemini gebeliğin oluşumunu falan anlatmışlardı birde egzersiz yapmıştık 2. Eğitimde doğum nedir nasıl başlar ne zaman hastaneye gidilir işte doğumda salgılanan hormonlar doğum sonrası anne bebek bağı emzirmenin önemi doğum sonrası en az 2 yıl korunulması gerektiğini korunma yöntemlerinden falan bahsetti son eğitimde de bebek bakımından hastane çantasında bulunması gerekenlerden bebeğin nasıl tutulması falan yani genelde ilk gebelikleri olanlara yönelikti birde normal doğuma teşvik etme amaçlıydı ama siz yinede gitmek isterseniz gelme demezler🙂