2Mom2 bende oraya gidiyorum Behiye Seda Hanım doktorum çok memnunuz büyün kadın doğumcuları çok iyi zaten odaların hepsi tek kişilik diye biliyorum hatta gebe okulundaki ebe fotoğrafını göstermişti duşu var her odada pilates topu var izbanla ata sanayi durağında iniyorsunuz🙂