glz87 AdaKaranfili daha benim 22 haftalık daha çok var benim rabbim hepimizi bir nefeste kurtulmayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Surprizzz2022 AdaKaranfili nasipse 2. 🤗🤲🏼 Ama yine değişik duygular mevcut arkada bir minnak bırakıp doğuma gitme duygusu arada ağırlık veriyor🙈
AsyaCngz55 AdaKaranfili 13. Haftadayız yarın cinsiyet öğrenmeye gideceğiz. Aslında geçen seferde gayet net dedi doktorumuz ama 1 hafta sonra söyleyeyim demişti
Fulyacoban AdaKaranfili bizde 36+6 olduk bugün kaldı 22 diyor uygulama bakalım minnoş ne zaman teşrif edecek gelmek için hele bi dönse daha iyi olacak ama hayırlısı artık 🥰
Surprizzz2022 AdaKaranfili bendede aynı düşünce ve erken dgma ihtimali var kaynanam kayinpederim gelecek nasipse ins onlar gelmeden gelmez bebiş yoksa aklım hepten kalır oğlumda cnkü kimsemiz yok .
AdaKaranfili Surprizzz2022 annem gelecek benimde yardıma. Yurtdışında yasiyorum ben. İnşallah o gəldikdən sonra doğum olur. Kizimi ona birakicam. Esimde evde olacak .destek olur. Ben hastanedeyken bir kaç gün çocuğa bakarlar. İdare ederler umud ediyorum.