AdaKaranfili 35.haftalik olduk.inanmiyorum. sizlər kaç haftalık oldunuz. 35 günümüz kaldı bizim. Ama bence o kadar beklemez. Erken doğum riskim de var. Erken gelicek.38.haftayi görsək iyi olacak bizim için. Herkes sağlıkla kucaklasin bebegini
2prensesannesiiii AdaKaranfili 🥰 bende 34+6 yım yarın 35 olacağım benimde erken doğum riskim var hayırlısı olsun sağlıcakla gelsinler inşallah Az kaldı🥰🙏🏻💓
AdaKaranfili zeynozey hamileyseniz. Sizde sağlıkla kavusun .Amin🤲. Benim ikinci doğum olacak Allahın izniyle .
AdaKaranfili 2prensesannesiiii aynen canim. Az kaldı. 3 haftayi da gecsek.korkulacak bisey yoktur umarım Allahın izniyle☺️🤲🌺
Youngmotherr AdaKaranfili 23+6 olduk hayırlısıyla 🤎 karnımın içi ona yetmedi herhalde ağrılar çekiyorum 🫠😄
Hizligonzales AdaKaranfili saglikla kavusun ins xaman hic gecmiomus gibi geliyor ama cok cabuk geciyor bende oglumu 38. Haftada dogurdum simdi ikinciyi bekliyorum 15+5 olduk
Mine3 AdaKaranfili inşallah en hayırlı bebek ve sizin için en sağlıklı zamanda doğar 🤗 Biz daha 27+5 teyiz