DilarAsel Onca sancım vardı doğacak dediler hala tık yok 🤷♀️ her gelen giden doğurmadın mı daha diyor bugün böyle bir hissizim hayırdır inşallah 😁
Edanurusta DilarAsel Bana da bu gün doktor 2 cm açılmam olduğunu 1/2 hafta daha sürebileceğini söyledi bizde bekliyoruz sabır ile bu arada 37 haftadayım
mhtp18 DilarAsel cok erken henüz hem anne karnında gelişimi cok önemli vakti saatinde olsun ınsallah 🙏
DilarAsel Edanurusta bana da kimi 2 saat sonra doğurur kimi 2 hafta sonra kişiden kişiye değişiyor dedi onca sancım vardı şuan 1 tanesi bile yok 😁😁
Mustafaemr Edanurusta beni 2 cm açıklık ile yatırdılar duzenli sancim vardı akşam 8 de yattım sabah 7 de doğurdum
Mrry DilarAsel onca sancım deyince baya sancı çektin sandım 🤗boş bol sıcak duş alıyomusun belki faydası olur☺️
Cekuli DilarAsel kuzum kiloya bakmıyor ki o şuan için doğum erken dursun ciğerleri iyice gelişsin anne karnında ne kadar dursa iyidir sen boşver milleti bana sokaktaki kediler bile soruyor artık😂
DilarAsel Papatyali benim de belki 4 cm olmuştur yada olabilir mi 3 gün önce 2 idi bebek kanal da idi 🤔🤔 kaç haftalıksınız birde kaç gündür bekliyorsunuz
DilarAsel Mrry 1.5 haftadır 2 günde bir ağlayacak derece de sancı çekiyorum nst de çıkıyordu ama hafta erken diye suni veremiyorlar eve yolladılar bekle dediler hala tık yok 😁😁