llFatma Star502 ben aldım aşırı güzel ya 1.5 yasinda şu an bebeğim severek de kullanıyorum tabi ben 1.500 civarı iken almıştım eskiden şimdi baya olmuş 3 bini görmüş aşırı uçmuş ya