Ben hepsiburada üzerinden unibayb aldım 3 aylık oldular gayet memnunum ama ben yatak hediyeli aldım o kadar kötü ki hemen yataştan tekrar aldım çok ince sanki kalan şeylerden yapılmış gibiydi. Ama park yataktan son derece memnunum iki tane var bende şimdilik bi beşikte yatıyolar diye biri salonda gündüzleri yatırıyorum biri yatak odasında.
Anne yanı kullananlar aydınlatsın ama ben her yatak yüksekliği aynı olmadığı için nasıl yatakla hizalı olucak düşüncesiyle almadım ikisi arasında pek fiyat farkı yoktu zaten şu anda da yatağıyla bizim yatak aybı hizada değil