Kaderisa ben bu hamileligimden önce 2 kayibim oldu.. pirtilasmam varmis kimse ilgilenmedi
Bunda internette arastirip gittim kan verdim sonra (ailede olan bir sorun vardi zaten) igneye basladim baldirlarim sisiyor bazen vuracak yer bulamiyorum ama diyorum sabir
Inan bana sen rahat ol
Rahat olursan hersey yoluna girer tamam zor olabilir hep bisey ögreniyorsan,fark ediyorsan ama en azindan ona göre tedavi oluyorsun..
Ikinci bebek düsündügün zamanda nasil ilerliycegini bilirsin
Korkma
Rabbim bize evlat acisi yasatmasin 🤲🏻
Bebegini saglikli bir sekilde kucagina al 🤲🏻