Kaderisa coraspin kullanıyorsunuz zaten içiniz rahat olsun en kötü iğneye geçersiniz. Bende de bacaktan pıhtı atma riski var d-dimer pıhtılaşma değerim çok yüksek geçirdiğim covid yüzünden, kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar da devam edicem size de o risk var mı diye bakılır merak etmeyin dediğim gibi en fazla kan sulandırıcı iğneye geçersiniz zaten başka da bir şey yapılmıyor geçmiş olsun 🌸