Eymenikoo inan ki canım ben de kimsenin işini beğenmeyen herkes otursun ben yaparım diyen biriydim. Hele biri mutfağıma girince aman elinizdeki suyu damlatmayın aman dolaplara elinizi kirli atmayın diyen biriydim ama tüp bebek sürecinde sürekli yatmam gerekiyodu ve orda anladım ki herşey boş. O zamandan beri boşverdim. Ve şu an öyle bir durumdayım ki yeter ki biri gelsin bişeyleri doğrultsun istiyorum. Çünkü gerçekten yapamıyorum.