Minikpopo sudamlasi valla hiç basite alınacak bişey değil canım dikkatli ol çok kötü çünkü birden elin ayağın kayıp gidiyor düşüp bi yerini çarpsan karnımız da kocaman zaten allah korusun yanii
Minikpopo Yaso ha senin ikinci canım allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏🏻❤️
Maviii ya benimde çatı ağrılarım var muazzam derecede hemde bilmiyorum acaba açılma olmuş mudur ki? o ağrılara rağmen her gün yürüyüş yapmaktan gına geldi
selen8sefam Minikpopo bende 36+6da ishal oldum bide midem bulandı kustum 1 2 güne doğuma gittim hazırlıklı ol 😄
Minikpopo selen8sefam aaa ne diyosuuunnn 😱😱 canım ama ben genelde ishalim çünkü ilaçlar yan etki yapıyo bana ishal oluyorum o nedenle hep var yani 😣 ama yine de korkmadım değil doğrusu zaten yarın randevumuz var bakalım bir sorun yoktur inşallah 🙏🏻
selen8sefam Minikpopo bende de ara ara oluyodu ishal mide bulantısı vardı 8 aya kadar tam geçmişti ertesi gün baktım kusuyorum ishal olmuşum çok geçmedi suyum geldi doğurdum 😊
Minikpopo sudamlasi aynen valla ben rahatlamadan çok çocuğum doğsa da bi rahatlasa diyorum valla en azından gözümün önünde olur böyle her dakika acaba demem barii
Busrasbaby Bide yetmezmiş gibi mantar,idrar yolu enfeksiyon, varis 🤦🏻♀️ Asıl hamileliğin zorlukları son haftalarda meydana çıktı 😔 Sağ salim minnaklarımızı kucağımıza alalımda, gerisi atlatılır bi şekilde napalımmm 🙏🏻🙏🏻
Minikpopo Busrasbaby allah şifa versin canım bir an önce sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah bir daha da çocuk yapmicam zaten allah buna ömür versin inşallah daha da yok biz doyduk eşimle 😣😩
sudamlasi Minikpopo evet aklımızın bi köşesindeler ufak bişey bile yaşasak tedirgin oluyoruz neyseki az kaldı az sabır🙏🏻
Nergiz31 Minikpopo bende 36+6 oldum şimdi yarin yanı Perşembe günü doktorum sezeryana alacak beni sancım çok fazla kasılmalarım felan o yüzden alacağını söyledi bebisim hala 2700 kilo
Minikpopo Nergiz31 benim yaklaşık 3-4 hafta önce kilosu öyleydi canım şu an ne durumdayız bilmiyorum ama Rabbim şifa versin inşallah kilosuna takılma çok kilolu olması önemli değil sağlıklı hayırlı olsun yeter canım benim hayırlı doğumlar 🙏🏻
Busrasbaby Minikpopo amin inşallah canımm 🙏🏻 Bende ikinci çocuğu gözüm kesmiyor, bunca şey yaşadıktan sonra ikinciyi hayal bile edemiyorum. Bide bunun dahaa doğumu lohusalığı var tabii, bakalım bizi neler bekliyor 🙈🙈 hepimiz için hayırlısı inşallah
Nergiz31 Minikpopo onun orası öyle de ama 200 300 gr Doğumdan sonra gidiyor bana kalacak 2400 2500 nasıl bakarım diye korkuyorum
Minikpopo Busrasbaby aynen valla canım benim eşim de tamam diyo zaten çok çocuk taraftarı değildi adamın gözü iyice korktu ☹️