Kızlar 6+3 günlük hamileyim 1 haftadır aşırı derecede üşüyorum havalar 15-20 derece eşim çok sıcak ev diyor. Ama inanırmısınız şuan 2 kazak üstüne hırkayla oturuyorum. Bebek en başta kandan besleniyor ya onla mı ilgili acaba yaşayan var mı bu durumu 😣😣 Kansızlık da yok ama alt sınırda doktor randevum perşembe ozaman soracağım ama belki normaldir diye size de sormak istedim 🌸