Rabiacansi Tubasim canım senin adına çok üzüldüm allah sabır versin bna tuhaf gelen de işte tam olarak senin açıkladığın sey kese oluşuyor fakat bebek gelişmiyor 😔 allahım herkese hayrlı evlat nasip etsin 🙏🏻
Deebg sudamlasi bugün başka bi doktora gittim geç döllenme olmuş 1 hafta geriden geliyor 6+3 gözüküyor şuan boş gebelik demek için erken 1 hafta daha bekle dedi çok umutlanmakta istemiyorum
Deebg SevCem 8-9. Haftaya kadar bekleyip başka doktorlara gideceğim inşallah farklı bi haber alırım 🙏
Zeynepf Ben 2 aylık tım boş gebelik olduğunu öğrendim 3 gün hastanede yattım ilaçlarla düşürmeye çalıştılar sonra düşük yapıp narkoz la kürtaja aldılar çok zor günler Di ama 2 ay sonra hemen hamile kaldım sende kalırsın inşallah 😘
drytcvkarsln Deebg sorunda oydu zaten hıçbir belirtı yoktu normal bir gebe gibi olması gerekenler hıc birsey yokktu
sudamlasi Deebg geç döllenme mi olmuş😍olsun buda çok güzel bişey yolk saç var mı yani kesenin içinde bi tane daha kese
elisakaraca001 Deebg hadi hayırlısı😊 inşallah beklediğine değer de sağlıklı bi gebelik geçirip kucağına almayı nasip eder allah 🙏
Deebg sudamlasi onunla ilgili bşey demedi erken daha boş gebelik demek için dedi verdiği ultrason kağıdında beyaz bşey gördüm ama o mu emin değilim 😐