Deebg kızlar bekleyin nolur... Evet doktora güvenmeliyiz ama hepsine değil.
8. Haftaya kadar sağlıksız gebelik olduğunu söyleyip durdu doktorum. Ya kendi sonlanacak yada biz dedi.
Başka doktora gittim Meğer iki kese varmış. Biri boş gebelik. Ilk doktor ikinci keseyi görmemiş bile. Şu an 14. Haftadayiz. Şükürler olsun rabbime. O 8 haftanın psikolojisini hiç unutamam. Ya o ilk doktor gebeligimi sonuçlandırsaydi.
İkinci doktorum 10. Haftaya kadar takip etti ikinci keseyi. Hala da bizimle.
Siz de bekleyin.