cihaninannesi benim de 4 aylıkken bileklerimden itibaren şişiyordu. Dr um tuzlu yemeği kes dedi. Gerçekten ilk gebeliğimde tuzu kesince düzeldim. Yan ş tamamen tuzsuz değil çok az koyuyorduö yani bi tencere çorbaya 1-2. Tatlı kaşığı atıyordum. Sonra 2. Gebeliğimde yine öğrenince tuzu hemen azalttım drum maşallah hiç şişmedin dedi. Dedim tuz kullanmıyorum ilk gebelikten tecrübem var. Diye. İşe yarıyor. Bir de yol yürüdükten sonra şişiyorsa eğer buzdolabında daima 2 şişe maden suyu bulundur. Eve. Gelince ayağını yıka çıplak ayağınla soğuk maden suyu şişesini yuvarla. Yere koy şişeyi üstüne ayağını koy ileri geri yuvarla masaj gibi inanılmaz rahatkatıyoor