busraylcn Busemir-06 benimle aynı durumu yaşamışsınız benimde 34. Haftada sancım çıktı erken doğum riskim vardı sonra bir daha çıkmadı nstde sancı şu ana kadar geldim bugün ilk defa böyle sancı ve bel ağrısı yaşadım ondan dolayı doğummu başlıyor diye düşündüm
Busemir-06 busraylcn yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne olcak sana da bilgi veririm istersen sorup 🥰
busraylcn mutluuumom_01 aynı durumları yaşıyorum bugün beni kötü yapan öyle bir bel ağrısıydı yoksa makat ağrısı olsun onlar günlerdir vardı bel ağrısıyla birleşince duramayacak hale geldim yerimde
busraylcn TubaEraslan bende hemen hastaneye gitmek istemiyorum dediğiniz gibi sancılar sıklaşıp şiddetlenirse gitmek istiyorum hastaneye
busraylcn Busemir-06 evet burdan tekrar yazarsan sevinirim benimde kontrolüm çarşamba günü çünkü senin daha erken dönüş yaparsan sevinirm
busraylcn Busemir-06 merhaba gittiniz mi kontrole bilgi veririm demiştinizde merak ettim ne dedi size
Busemir-06 busraylcn normal olduğunu yalancı sancıların artık olabileceğini endişelenecek bi durum olmadığını söyledi