Arkadaşlar bugün 38+0 dayız aşırı bir bel ağrım var ve vajınamda bir baskı var ayapa kalkıp yürüyemeyecek hale geldim bayram için bir saatlık yol gidip geldim orda ister istemez ayaktaydım hep acaba yorgunluktan mı yoksa doğumla ilgisi var mı yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim sancılarım var ama düzensiz normal 2 haftadır yaşadığım arada gelen sancılar gibi