ikizlerimveannesi kutolg benim doktorum gerekli değil ama illa istersen 24 te tek doz vurulabilirsin dedi vurdurmadım 30 haftalık olduk
Tgbylmz Bencede kesinlikle yaptırılmalı ben bütün dozları yaptırdım gebelik için , sonrasındada devam edip 5 aşıyı tamamlayıp ömür boyu koruyuculuk için gidicem tekrar
Nergs199 AygyulSina aynn bende yaltrmadim. Geçen yıl yaptırmıştım. Şimdi başka dktora gctim tek diz vürdur dedi ama vurdurmumucam
Izm123 Yaptir tabiki bunlar mecburi aşılar. Ne şartlarda doğum yapacağını bilemezsin. Tetanoz bebeğe geçerse ölümcül bir hastalık. Riske ne gerek var. Doğumdan sonra bile kalicilik için 5 doz yapılıyor.
AygyulSina Nergs199 turkiyede sanirim sterilizasyon konusunda bi problem var. Cogu doktor bu yuzden istiyor aşıyı. Ve bir kac kisi demisti eldiveni degistirmeden bakiyorlar falan filan diye
Nergs199 AygyulSina bide çok ağır bi aşı .bir vurdurayim ki zaten geçen yıl vurduttmustum. Bi doktor gerek yok demişti .şimdi başka doktor bi doz da olsa vürdur diyor
AygyulSina Nergs199 o senin kararina kalmis ben yurt disinda yasiyorum 10 yil icinde hic yaptirmadiysan yaptiriliyor
FtMs kutolg herhangi bir risk olduğunu duymadım Ablamda tanıdığım hamilelerde yaptırdı bugün bende ilkini yaptırdım çok şükür ağrımda olmadı
Nur1616 Bende bugün ilk dozu yaptırdım, 18 aralıkta da 2. Dozu yaptıracağım bir sıkıntı çıkacağını hiç sanmıyorum, aksine gerekli yaptırılmalı
Faile10 Doktorum yaptırın hiç bi zararı yok hatta gerekli dedi ilk dozu oldum bugün. Aşı bizim için sonuçta dünyanın binbir türlü hali var başımıza ne geleceği belli olmaz.