Mavibulutt Rabiagulcin 11+2 😍 bulantılı, uykulu geçiyor. Bir de dün lekelenmem oldu çok ayakta kaldım inşallah ondandır.
MMad Rabiagulcin 12+1 yarın ikili test var öceden iki tane kalp durması yaşadığım için endişeliyim yine de ama şükür geldik bu haftaya
Rabiagulcin Mavibulutt geçmiş olsun benimde ilk zamanlarda bulantı oluyordu şuan geçti ama halsızlık uyku geçmiyor
Rabiagulcin MMad inşaAllah sağlıkla alın kucağınıza doktorum ikili taramayı yapalım dedi yarın kontrolüm var
Mine-1 fizikcianne benimde 9+2🫠 benimde bulantılarım çok fazla sabahları safra var birde öğrendiğim günden beri böyleyim ne zaman geçecek bakalım merakla bekliyoruuzzz 🤓
aysenur30a 10 haftalığız :( mide bulantısı, diş ağrısı, iştahsızlık, kulak çınlaması .. kafayı yemek üzereyim
Mine-1 Seher112 benimde 9+2 hangi ilaçları kullanıyorsunuz ben 2 tanedir değiştiriyorum fayda vermiyor da şuan da prifemyn dr kullanıyorum 😔
Rabia-H-6 Rabiagulcin ya ben bu ikili tarama testinden korkuyorum çok şey duydum ilk gebeliğim siz daha tecrübelisinizdir siz yaptıracak mısınız
Rabia-H-6 Rabiagulcin 11+1 olduk bizde ama bende karın şişliği çok yaşıyorum sanki ne yesem şişiyorum öyle olan var mı 🤷🏻♀️
Kadersilingar61 Yarin 12 haftalik olucaz allah nasip ederse insal benimde ikinci hamileligim ilk bebegimi kaybettim 31+3 sezaryanla dgum yptim 6 gun yasadi sonra kaybettim rabbim hayirlisiyla saglicakla kucagima almayi nasip etsin insl🙏🤲🤲🙏
Rabiagulcin Kadersilingar61 öncelikle başınız sağolsun çok üzücü ve zor zamanlardan geçmişsiniz Rabbim hiç kimseye evlat acısı yaşatmasın inşaAllah bu bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
Rabiagulcin Rabia-H-6 ben 2 çoçuğumda yaptım her hangi bir sorun olmadı inşaAllah bu bebişimde bir sorun çıkmaz sağlıkla alalım inşaAllah
Kadersilingar61 Rabiagulcin insal insal rabbim kimseye evlat acisi gostermesin kucagima almak icin gun sayarken yavrumu mezara koydular bir kere kucagima bile alamadim kokusunu bile icime cekemedim mlegimin rabbim oyle uygun gordu rabbim insal hayrlisyla buna saglicakla kucagima almayi nasip eder