FilizDemir Hazal77 doğum kadının doğasında olan bişey benimde korkularım var hatta ne normal be sezeryan yapamışsanız ben diyodum bi ara ama allah bize o gücü vermiş ne kadar özel olduğumu hatırladıkça korkularımı unutuyorum
Hazal77 FilizDemir aslında gerçekten de öyle ama ne bilim işte ya Rabbim tüm anne olacaklara yardım etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻♥️
FilizDemir Hazal77 aminnn şahsen ben kuş gibi hafifletmenin hayaliyle yaşamaya başladım doğuracam bi an önce yeterki doğurayım 😂
Hgemr Hazal77 Ben sezaryandan,ameliyathane ortamından çok korkuyorum 😔 35.haftadayız ve bebeğim hâlâ dönmedi 😔😔
Hazal77 Hgemr üzülme daha son haftasına kadar dönerler son haftasına kadar kendini değiştiriyorlarmış , Allah’ın izniyle dönecek inşallah
Hazal77 FilizDemir 😅😅 aynen bende öyle düşününce bir an önce istiyorum , artık nefes alamıyorum, uzanınca yatınca nefes alamıyorum bir an önce karnımdan çıksın istiyorum artık ☺️☺️
FilizDemir Hazal77 doğuranlar çok memnun bende doğurunca seke SEK’e koşucam taklalar atıcam az kaldı 😂