Hazal77 doktorlar şimdi hep sezaryen dan yanalar bence konuşma belki vücut yapın normal doğuma çok müsaittir. bilemezsin ki. sen ne yaşayacağını bilmiyorsun sonuçta. zamanla korkunu yeneceksin. bak bende senin gibiydim gerçekten kaç kere kalkıp ben yapamıycam deyip ağladığımı bilirim. zamanla azaldı korkum bi şekilde olacak çıkacak bitecek böyle teselli ver kendine