Buse_ doktorum sabah açlık tokluğumu ölçmemi söyledi.ölçtüm normal çıktı bakalım yrn kontrolüm var.bir de o gün çok aşırı yorulmuştum artık son ay da vücudum kaldırmadı belki de umarım insüline de gerek kalmaz ztn clexane kullanıyorum ve bi grup ilaç 🤦🏻♀️ Sağlıkla bi bitirseydim şu hamileliği ..